قوانین و مقررات

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب اسمون برای خرید محصولات آموزشی موردنظر خود، توجه شما را به مجموعه قوانین خریداران جلب می نماییم:

  1. سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید
  2. درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت اسمون به ثبت برسد.
  3. بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول آموزشی باشد. اسمون در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
    • تبصره ۳-۱: ذکر این نکته ضروریست که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
  4. پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و اسمون هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
  5. پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
  6. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  7. محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان اسمون و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از اسمون حذف خواهد شد.
    • تبصره ۷-۱: بازگشت وجه به حساب کاربران فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از اسمون خریداری کند.
  8. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.

نماد های اعتماد

اسمون به استناد نماد های زیر ، دارای مجوز رسمی از کلیه مراجع مربوطه در جمهوری اسلامی ایران می باشد !

نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن و تجارت اسمون
پروانه نشر دیجیتال  کاپیتان وردپرس
نماد پرداخت امن با بانک ملت در  کاپیتان وردپرس

تمامی حقوق برای اسمون محفوظ است | طراحی شده با در اسمون